Sötnos från söder om söder, puss

On the other side of a street I knew, Stood a girl that looked like you.

Dålig uppdatering, dock händer det mycket i ens liv att man inte orkar skriva ner det i en blogg, känns inte värt.
Hur som helst, sitter hos min mor och tar hand om min bror, haha! Nej men ska strax iväg och träffa en kompis jag inte träffat på ett tag, får se vad vi hittar på för något.. Studenten snart, sommar snart, så mycket som händer på så kort tid. Livet leker och jag älskar mitt liv.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Mina år med Anna Farquharson.



2004 - Började chatta med Anna på msn, klicka dirr, ville haffa från första början. Vi träffades strax därefter på en torsdag, dagen efter sov hon hoz mig. Ja, sen sov hon hos mig varje helg i typ ett år. Och vi var bästavänner, jag var hennes hundvalp och hon min kattunge, och vi var jätte gylliga och hade söta pressar om varandra på playahead.



2005 - Anna och jag höll ihop och det var det året jag snodde min första bh&string i Farsta Centrum med henne, vi visade upp dem för Daniel och David och tyckte det var as tyfft! Sommaren till 2005 umgicks vi jätte mycket med Mustafa och Niklas, Mustafa var annas och Nicklas var "min" .. Vi umgick hela tiden och var oskiljbara.



2006 - Året vi drogs ifrån varandra lite, vi hade perioder men hon lyckades ändå sova hos mig hela sportlovet. Sommaren det året rökte jag första gången, anna som fick mig (a) när vi var påväg till flaten för att ta ett nattdopp. Även fast klockan var typ, åtta?



2007 - Jag fick min första pojkvän via playahead, Mathias. Jag vågade knappt prata med honom så jag tvingade Anna att göra det, jag var grymt blyg och vågade inte ens prata med honom när vi väl träffade honom. I fruängen, jag och Anna tyckte att det var sjukt långt bort och jag glömmer ej hur mycket skit jag fick utav min mamma för att jag sa att vi skulle gå på bio .. haha SAJK. Anna fick sköta allt snack medans jag stod där, åt andra hållet och skämdes. Hon var riktigt bror. Under 05,06 & 07 följde hon dessutom med mig varje söndag till kyrkan & varje måndag till ridningen. <3



2008 - Jag började i Tätorpsskolan, 8c. Annas klass. Första veckorna va grymma och jag hade skit kul. Det var Jag, Anna, Jonna & Karolina och vi kallade oss för Blueberrycrew & C.A.J.K och det var också då jag hade min första fylla tillsammans med dem. Oförglömligt, hon var fortfarande min bästavän då.

Sen spårade allting ur något, vi började tjafsa för allt och ingenting. Vi gled ifrån varandra helt nästan.



2009 - Det var året då vi ej pratade, vi var ovänner i 8 månader för en skitsak. Jätte dåliga val jag gjorde det året, som jag ångrar rejält än idag.



2010 - Vi pratade till och från på msn hela den hösten men beslöt oss för träffas först i Januari. Sen träffade jag också Karolina då vi skulle på en fest som inte blev allt så lyckad. Det var på Sportlovet vi nästan umgicks varjedag, jag, agnes, anna & mikaela. Vi festade galet och det var då vi fick upp kontakten något igen.



2011 - Nu är det året då vi hittat tillbaka till varandra, något jag är överdrivet glad över.



Med åren har jag lärt mig att jag aldrig någonsin vill förlora dig igen, eller göra dig så ledsen som jag lyckades göra. Jag vill kunna sitta i min gungstol om 60 år tillsammans med dig och sitta och prata om våra underbara minnen. Och jag ska aldrig upprepa misstagen jag gjort förr, nej. Aldrig igen, det har du mitt ord på. Du är för värdefull för att förloras. Vi har kännt varandra i snart 7 år, och än idag är jag glad över att vi skrev på msn, småttingarna vi var. Vi har så sjuka minnen, underbara som jag aldrig kommer att glömma bort, och inte dig heller, dig glömmer jag aldrig Anna. Du är definitift en utav mina bästa, vackraste, underbaraste vänner. Glöm aldrig det hjärtat. Det finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag håller dig kär. Jag älskar dig Anna Maria Farquharson.

2 i miss you
skriven :