Sötnos från söder om söder, puss

Here I come!

Hej kära läsare (Två är ni!!!) :*
Jag tänkte bara uppdatera er lite om att jag flyttar 4dje Februari.
Ska så fort lönen kommit in, köpa mig en flygbiljett.
Jag har ett kontrakt på 5 månader, bryter jag detta behöver jag endast betala för min egna flygbiljett hem.
Så skulle ni få för er att åka till Kanarie öarna, och behöver lite solkräms expretis... Då ska ni leta efter mig! :)
Haha, jag är så exalterad! Min älskling blir kvar i Sverige, han kommer dock och hälsar på ... Men ändå, och undertiden kommer vi sitta på skype minst en gång per dag!
Sen kommer jag sakna alla sötfisvänner jag har kvar här i Stockholm. Men jag ska ordna någon middag + utgång innan jag drar iallafall :) Och sen kommer jag göra en nyblogg när jag flyttar dit så ni kan hänga med mig i min ensamhet! :))


& by the way, kika in Farqies.blogg.se världens bästa unga mamma.
Jag har aldrig varit så stolt över dig som jag är nu Anna, jag älskar dig.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Jag älskar dig!!! Kan jag på något sätt komma och hälsa på med Livia så kommer jag göra det!! Du är finast <333