Sötnos från söder om söder, puss

If you dare, come a little closer..

Oj, här var det dött.
Min gamla, oseriösa, söta blogg..

Ja, livet är detsamma, på Liljeholmens Stadshotell... Med samma vänner, samma pojkvän.
Men, detta år är mitt! 2013 ska bli året jag får vingar......

Lite snabb uppdatering da?

Hm, Sist jag skrev här var ju för ett år sen, och tiden går något otroligt fort när man blir äldre (Därför jag måste ta vara på min ungdom). Jag har iallafall börjat söka jobb utomlands, hade min ena intervjuv igår och får svar imorgon morgon.. Jobba i Spanien? Jag tvivlar inte en sekund, jag vill skapa ett nytt liv.. Sen om den skulle gå åt skogen, så har jag en annan kommandes i slutet av Januari, jobbar på Cypern låter ju också väldigt frestande!!

Jag har rättegång den 15onde Januari, olaga hot och misshandel.
Du kommer förlora, och jag tänker se dig och ditt liv långsamt förstöras din äckliga manipuliva slyna.

Annars händer det inte så mycket, jag i princip lever i hoppet om att få en utav dessa jobb. Wow, vilket jävla tillfälle! Jag hoppas det, för mina framtidsplaner går mycket enklare då också!! Jag ska ta min mamma tillbaka till Brasilien, jag vill se henne lycklig. Och i 19 år har hon gjort mig lycklig, det kanske inte händer idag, om ett år eller om 5.. Men jag vet att det kommer att hända, och mamma och jag.. vi ska bo i paradiset föralltid =)

Over N out. Charlene.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: