Sötnos från söder om söder, puss

Till dig min Ängel.

Detta inlägg är tillänglat till min älskade Christopher!

I snart 2 års tid har vi setts, fram och tillbaka men mesta delen av tiden har vi varit ett par.
Du är min älskling, ängel, söfis, gulleunge, du är mitt allt.
Du är inte bara min älskling, du är min bästavän. Du är allt jag önskar mig hos en kille, du har verkligen ALLT.
Världens finaste hjärta, du bryr dig alltid oavsett, du orkar med ett dampbarn som mig, du står ut när du egentligen inte ska! Alla minnen jag fått med dig på den korta tiden vi haft tillsammans är obytbara. Varje dag så påminner du mig om hur mycket jag verkligen älskar dig och att jag aldrig vill mista dig. Jag blir bara kärare för varje dag som går, och när jag tänker på dig fylls mitt hjärta med kärlek, för jag vet att du älskar mig för den jag är och jag dig! Och nu när jag flyttar till Kanarie öarna ska du veta att mitt hjärta tillhör dig och att jag kommer tänka på dig 24 timmar om dygnet, jag vet att vi kan detta, tillsammans. Långt ifrån men ändå nära, vi klarar allt du och jag, det vet vi båda om!  Så när du behöver uppmuntran och jag inte kan ge dig pussar, kramar eller du bara behöver höra min röst, läs detta då!! Du klarar allt om du bara anstränger dig lite min fis, du är världens mest godhjärtade kille så låt ingen komma och ta ifrån dig det finaste en människa kan bli välsingad med. Ett vackert hjärta. Dina föräldrar vet verkligen hur man uppfostrar sina barn, du är verkligen en guldstjärna. Med den bästa familjen bakom dig kommer du så himla långt om du bara tillåter dig själv att göra det. Du är älskad, omtyckt, rolig, bäst, underbarast, snyggast you name it! Skulle kunna skriva en bok om hur fin du är som människa osv hehe men du vet redan om att jag tycker så (och det skulle ta mig ett år och skriva en bok) hehehe!

Du är världens bästa pojkvän, oavsett vad jag säger när vi bråkar (:PppPppPpp) GLÖM ALDRIG DET, DU ÄR MIN BÄSTAVÄN, POJKVÄN OCH MITT ALLT.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: